Wednesday, February 6, 2013

Imanku Masih Lemah

Hi Assalamualaikum :D

Alhamdulillah, already 2 weeks ++ aku berjaya dengan misi aku.
Iaitu misi tutup aurat.

Err aku bukan nak bangga. Tp aku just bersyukur sebab finally aku berjaya jugak wearing hijjab dengan sempurna.
"Sempurna" yg aku maksudkan tu dr segi pakaian aku lah.
I don't wear hijjab with my 'cikang''s jeans.
Hm Alhamdulillah~

Masuk asrama ni banyak jugaklah yg sedarkan aku dari kealpaan dunia ni *perghh ayat aku xD*

To be honest, before this aku mmg selalu mengeluh dengan parents aku yg selalu mengamuk bila aku dok bersosial.
And now, syukur sangat sangat aku dah sedar. Sumpah malu bila terpikir silap aku yg lepas-lepas tu.
Dengan lelaki takda batas. Hm dosa yg aku tanggung sekarang sure dah terlalu banyak. Kesian parents aku menanggung segala dosa aku selama ni. Ya Allah, luluh hati aku bila pikir balik.

Sebelum ni, mmg aku mengaku. Aku telalu nak get back dengan Faiz sebab aku rasa mcm life aku nothing sangat takda dia.
Tp sikit-sikit aku boleh terima apa jadi.
Aku mmg fokus belajar je.

Korang, kawan-kawan aku yg always hang sekali tu. Please take a note sayang, aku rindu sangat sangat nak pergi gath sekali. Lepak dengan memember and so on.
But please understand, iman aku tengah lemah ni. So, korang jangan laa ajak aku hang buat masa terdekat ni. Aku takut aku teringin pulak nak bpakaian macam dulu.. Korang paham k? Tp jangan la lost contact terus, do text me ok? InsyaAllah aku balas ;')

People,
tolonglah hargai parents korang ! Hargai kawan yg selalu sokong korang bila korang berubah.

And lastly, doakanlah benda ni kekal k. Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.