Wednesday, June 19, 2013

TU WIT TAH

Hi Assalamualaikum

Ho em gi. Sehari dua ni memang aku sangat. Rasa macam ei ei ei *speechless*

*hah kau, ushar siket pp aku. MAKIN NGEMBANG EN? -.-

Yesterday was Vlad Krutskikh birthday and aku wished dia.
Oh btw, kepada yang tetanya tanya siapa Vlad tu. Hm korang ingat tak aku ada update yang 1 boy band dari rusia follow aku? Haa kalau ingat, yang paling comel, muda tuh laa Vlad.

Dengan usaha dan berkat kesabaran yang aku terap kan dalam diri *ayat novel* , aku telah pun terpilih utk dia mention.

Masatu aku dalam kelas, Madam Ho kat depan and I suddenly aku jerit. Lepas tu aku bagitahu classmate aku Vlad mention aku dengan suara agak lantang. *madam ho bersuara "aisya, did you online"
aku pun dengan jantung dup dap dup dap menjawab " sorry teacher, vlad just mentioned me"
Madam terus bersuara *tanak kalah cikgu aku tu* "who's that?''
Dan baru ku sedar apa aku cakap tadi. Aku pandang dia, sengih. Tu je aku mampu buad. lol

K, first aku DM Vlad cakap happy birthday la hape la. Takda respond.
Mention dia barapa banyak pun takda respond.
Pastu mention dan terus mention.
Aku check interaction
ini hasilnya.... OH MY ASDFGHJKL23456789OSDCVBXCVBNM




Haha itu baru Vlad, belum Justin lagi kan? haha takpe, lekje. Insyaallah suatu hari nanti dia mesti notice aku. hehe.

INGAT JE DALAM PALE HOTAK KORANG ; NEVER SAY NEVER.

Mana nak sangka kan dia akan mention aku? haha well well.

Jap, lepas tu kan. Kumpulan midnight red follow aku. dan aku errrr tak tahu nak cakap apa.
Aku bukan tweet pemesh pon, follower pon keciput. Tapi tulah Justin cakap "NEVER SAY NEVER"

Ni evidence dia :p



Dan akhir sekali, korang kenal tak pemain bola nama Muhd Muslim Ahmad?
Setelah berabad aku add dia, alhamdulillah.. Td aku check fb, dia approve aku semalam.
Haih happy gilaaaaaa tok.

Dah lah esok balik rumah, kelas pon siket je. Alahaii best nye hidup. haha.
K lah, chaw lu. xoxxo

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.