Monday, November 4, 2013

**sigh

Hi Assalamualaikum.
Maaf kupinta sebab lama takupdate. Aku terlalu busy. Busy apa jangan nak dipersoalkan.

Ok, entah apa yang aku nak tulis pasal diri aku pun taktahu.

Apakata aku cerita pasal musuh aku kat KV.
Musuh aku is a guy.
Mohon jangan kaitkan cerita aku dengan novel y korang baca yang bila benci pastu jadi cinta semua tu sangat takda kaitansss.

First time in ma life I've this feeling where's I really freaking fucking hate a guy.
Kadang-kadang rasa nak pergi depan dia bagitahu dia yang aku benci sangat kat dia. Puih.

Tapi terhalang sbb kawan aku suka dia --'
Tak dinafikan, memang ah ada rupa mamat tu. Solat sunat selalu buad, selalu baca alquran semua.
BUT HE'S A LIAR.

Yes, he lied to me.
Dia janji nak bagi tahu aku apa link yang dia beli jam Justin.
Hah, yes we're in a same boat. Both of us belieber. But he is a liar. Damn it.

Aku tahu dia takmungkin baca ni. But Justin cakap NSN.
So, I've something to say utk kau wahai belieber.

*KAU TAHU TAK AKU BENCI KAUUU. KAW FIRST GUY BUAD AKU NANGIS KAT KV TUH. UWARGHHH TAKGUNA. LEPAS TU BILA AKU NAK SEPAK KAU, TAU TAKOT. KAU NI HARAP MUKA JELA COMEL, TP EI EI EI PENIPU !


K lega. fuhh fuhh.

p/s: belieber jugak, tp perangai tk sama -.-

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.