Tuesday, June 4, 2013

I'm broken.

Hi Assalamualaikum :)



Just now aku checked fb aku. And I miss something over there.
So aku bukak massage and search his name. And jumpalah massage kitorang yang lama dulu.
Ya Allah, rindunya aku kat dia. Sangat. Tapi ego, sebab terlalu sedih dengan apa yang pernah dia buad dekat life aku, aku takkan tarik balik katakata aku kat dia selama ni. I won't.

Aku ambik masa baca balik conversation kitorang. Dari mula semua aku sengeh. Bergaduh je kitorang ni. haha.
Ada yang aku mintak nak edit gambar dia lah, ada yang dia kenakan aku lah ei macam macam lah.
Tapi dah last last tu. Sedih. Sangat.
Aku mula menangis bila dia cakap "aku sayang kau, tp sbgai kawan. sory sya"
Benda ni mengingatkan balik macam mana aku hidup dengan life yang. ughhhh shit.

Aku ada tanya dia "kita blh jadi kawan kan".
So, we suppose to be friend bukan musuh. Kenapa kitorang bermusuh.
Ye, semua puncanya aku. Dia dah elokelok nak bkawan dengan aku, but look at me. Aku ego.

Korang memang takkan paham kenapa aku macam ni. Sebab aku hm. Aku takboleh accept sampai harini apa yang jadi.
Haihhh memang eloklah bila semua benda jadi macam ni.
Aku dok rindu macam nak mampos dekat dia, yang ada depan mata aku, aku takhargai.
Tak, aku hargai apa yang dah sedia ada ni. Tapi. Ish. Dia memang baik, sweettalker. Tapi caner aku nak accept dia. Aku sayang dia mcm member je. *sigh

 Hm aku rindu dia. Tak, maksud aku, aku rindu dia yg aku punya. Bukan dia yang other bitch punya. Aku rindu dia yang setia dengan aku macam masa mulamula relay kitorang, bukan rindu dia yang dah reti curang dalam relay kitorang. Aku rindu sangat sangat dekat dia.
Aku nak sangat spend time dengan dia. Nak tanya dia pasal semualah. Tapi aku nak jawapan yang jujur bukan yang bg harapan lagi dah.

Payah kan nak paham lelaki. Diorang buat kita sayang kat diorang, bila kita dah sayang diorang game kita.
Senang je diorang buang kita, kita macam orang bodoh menangis tatentu hala. Ei bangang !

I lost him.



No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.