Thursday, August 29, 2013

Candy Crush

Hi Assalamualaikum manusia :(

Hm how sad. Puihh. Haha kesian ok blog ni. Aku cari dia time-time aku tak brapa nak seronok je. Hee. Sorry sayang.



Ok. TADI AWEK CRUSH AKU JELING AKU.
Ek eleh, aku senyum dia jeling pulak. Memula aku senyum biasa, dia pandang je aku. Aku senyum lah lebih lagi kot kot dia ada sindrom buta kehapa. Pastu dia jeling. Perghh. Muka aku cool je, dalam hati tengah sumpah seranah. Ok, lepas tu aku ingat maybe dia takperasan kot aku senyum *saja sedapkan hati aku*

Dan tadi pagi tadi masa omw to my class, I saw them tengah dating. PATAH SERIBU HATIKU...BILA MENGENANGKAN DIORANG DATING BERDUAAAAAA~~
Pastu mamat tu menghadap tempat aku jalan, pastu terus awek dia tu pusing badan dia 180 darjah. Pandang aku lama gila ok dan jeling. Ei apa minah ni? Aku toreh mata dia jadi Kasim Selamat nak?!

Lepas tu aku tanya sorang akak ni, dia kata awek dia mmg takboleh orang pandang bf dia. Protective gila sbb bf dia handsomeeee.
Terus aku rasa macam ...... hm ok taksuka dah.
Haisss dah lah bebaru ni aku ada tukar nama aku jadi **m**** (aku bg hint jela yang stars2 tu), pastu masa tu dia pakai nama **m** apa tah. Lepas tu, after a view weeks, dia tukar nama dia sama macam nama aku. Tapi kebetulan je, tapi aku bangga ah gak sbb sampai sekarang dia pakai nama tu. hehe



K, thankyou to buah orange acik DM sebab kau lah orange dia tegur aku walaupun centu2 je. Tp gua excited sampai tketar lutut. haha lol

p/s: I hope that you'll see the light infront the starts above not the bitch inside the grave.

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.