Wednesday, August 7, 2013

Salam Aidilfitri. Gonna miss you Ramadhan :'(

Hi Assalamualaikum !!!
Mood: Excited.



Eheyy, esok raya lah kan.
Tapi aku sedih :'( Yelah, amalan aku sepanjang bulan ramadhan tu cipot sangat kot. Tetahu dah habis. Bukan tu je, aku jugak telah gagal dalam usaha menguruskan badan :'( Berat tambah 3kg. Watapak !!

Memandangkan esok raya,
Aku Aisyah Bt. Aziz ingin memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Memang sepanjang aku hidup banyak jugaklah yang sakit hati, sakit pipi kena tampar, sakit semua sakit lahh.. Aku mintak maaf seikhlas hati. I'm just an ordinary person, taklari dari buad silap. Tbh, aku dah maafkan semua yang pernah buad salah silap sepanjang kenal aku kecuali 1 manusia. *jangan petikai mengapa*

Ok, persiapan raya aku. Alhamdulillah semua bebaik je sebab aku banyak tempah baju awal tahun lagi. So tak kelam kabut sangat.
Siapa yang berhajad nak datang rumah aku boleh lah datang. Tp inform dululah ok ?
Rumah aku senang je, dekat kampung melayu tu 1 je rumah yang warna hitamputih dan banyak pokok.
Sila rujuk gambar dibawah utk cari rumah saya :3 haha print masa nak datang. Bia senang jumpa xD Mohon ignore adik aku tu.



Untuk semua kawan-kawan kat BRP, KV Gombak kelas Insurans, kawan-kawan dorm E2 especially yang selalu teman aku tido sekatil* dan semua yang mengenali diri ini. SELAMAT HARI RAYA !

p/s: doakan semua ada rezeki untuk bertemu ramadhan yang seterusnya

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.