Tuesday, February 26, 2013

It just dont feel right



 Hi Assalamualaikum.

Memandangkan aku kebosanan dekat bilik prep asrama aku ni, sebab homeworks semua dah siap. So i've made a decision to updateeeee belog kesayangan aku ni.

Hm act, aku tengah rindu someone so crazily right now.
Malam tadi OTP dengan najaa and I told her about 'him'. Yes, about him.
Memang tak tertahan dah rindu aku ni. Ala-ala pungguk rindukan bulan gitu. muahahaha.
K jiwang balik. Sometimes I keep my feelings to myself bcause it's hard fr someone to understand. Yeah, susah orang nak paham apa aku rasa.

Tahutak bertapa seksanya rasa bila kita rindukan someone but we can't tell them.
Dan sampai 1 tahap korang tak tahan sangat, korang kacau jugak dia and bg tahu dia kita rindu dia. Mygoshhh aku menghadapi situasi itu *perghh ayat gramatis gitu* Arghhh I feel like dying.

How sad bila aku bagitahu dia aku rindu kat dia and he replied my text macam ni " aku dekat _____ la. kau jangan la macam ni. Kau dah ada bf kan? Kalau dia tahu habis kau"

And I was liked aku peganggggg janji aku weyh ! Aku tak macam kau, kita lain! Kau bolehlah cepad-cepad dapat gf, but not me. Hm I feel like i'm losing myself..
The hardest thing ialah bila orang aku sayang, love someone else. I hate the feeling of being replaced. Taktahu lah berapa lama I can keep going through all these . Hm shaaaa, stop trying lah. Dia happy without you.

Imagine, yang first bf aku,aku percayaaaa sangat tapi putus. Yang second, aku dah mula takpercaya. But he asked me to percaya dia. And after I did it, apa yang aku dapat? Yes, airmata je aku dapat.
Aku paksa diri aku lupakan dia. But I can't !!!
Sebab dia aku jawab PMR dengan nangis-nangisnya, kena marah dengan parents aku and najaa sebab overdose, tidur aku takpernah airmata aku tak temankan, and know what?
Aku still sayang kat dia.
Sikit pon aku takpernah lupa macam mana masa najaa tidur rumah aku, and aku muntah-muntah sebab overdose. Sikit pon aku takpernah lupa cane sakitnya kepala aku masa tu.
And takboleh lupa cane Daos bagitahu angah aku yang aku overdose, dia risau kt aku bagai nak gila. Semua ni sebab dia. Yes, aku salahkan dia. Hm.

Kadang-kadang macam tak adil. Aku yang setia, bukan dia. Tapi kenapa dia boleh bahagia? This is unfair.
Ok, mmg tak baik salahkan takdir. Aku tahu Allah dah rancang yang lebih baik untuk aku.

"Ya Allah, aku mohon pada-MU kau lenyapkanlah perasaan sayang ini jika dia bukan untukku. ENGKAU rancanglah yang terbaik untuk ku, jadikanlah aku anak yang solehah, pelajar yang bijak dan muslim yang bertaqwa. Ameen"

p/s: entry ni bukan nak mintak kesian, melepaskan apa dalam hati jeh eh? HARAP MAKLUM. muah ! huahhh rindunya mama papa pikah along angah :/

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.