Saturday, March 2, 2013

Happy tok ~



Hi Assalamualaikum.
Oh oh harini Im freaking H to the A to the PP to the Y. Yeahhh happy yaw.

Huahuahahaha.
Firstly soronok yang extreme punya sebab finally dapat jugak aku capai hajat aku. Iaitu beli Justin Bieber's perfume, "SOMEDAY".

Alhamdulillah.
Last night my mom ke my dad hahhh?
K Imma not sure about that.
Sebab yg bagi kt aku mak aku, tp malam td papa tinggal duit untuk aku kt mama.

Ah tak kesah lah.
Yg penting my mamapapa gave me rm300 kat aku tok buat window shopping siket.

Than aku terus call najaa, takdapat.
Nak call wina, no dia aku TERbuang.
Try call hariz, no tu dia dah takpakai. Sebab dia dah pakai no celcom.
Lastly aku baru teringat kawan dunia akhirat aku *ecehhh*, Apit. So I called him.

"Hello apit"
"hah, shahh"
"jom teman aku g KL weyh, please please *suara mintak kesian*"
"aduh, aku ada hal"
"hal apa"
"nak tido"
"barbie"
*apit gelakkkk*
"alaaa, tkkan kau nak biar aku g sorang-sorang. Kang jd pape nyesal kau"
"yelayela. Kol brapa?"
"yay sayanggggg apit. 1:30"
"aku datang kol 2"
"asal pulakkk? aku g train 1:30 doh"
"kau mna pernah puntual"
"tk, kali ni aku cepat. kbye bye"
pastu terus aku letak supaya dia tak membebel!

Seperti yg dijanjikan pukol 2:15 aku sampai train. Huahahahaha mmg betol tekaan dia. Aku lambat.
Alaa bukan sengaja nak lambat. Hihi.
Sampai train, tepat2 train dtg. Nasib baik Apit dah belikan tiket. So tinggal naik jela.

Naik itu naik ini, sampai gak kat KLCC. Perghhh excited gila cari Sephora kt situ.
Sampai terus masuk, tanya orang kat situ.
"kak, minyak wangi someday kt row mana eh?"
and dia tunjuk arah kat aku. Ada 2-3 types and colours gak lah.
Lepas aku cuba tester dia, terus aku grab someday yg macam kt gambar tu.
Ingat nak ambik yg 30ml je, harga pon not bad. RM130 je.
Tp lepas memikirkan minyak wangi tu akan buat aku happy gilo, so aku mintak yg 100ml, RM238.
Pastu dah bayar semua I saw JB punya patung yg kertas tu.
Aku nak tangkap gambar dengan dia, Apit kata "jangan malukan aku shaa"
Apa yang malunya, dah lah dia asyik kutuk JB je. Panas je telinga aku.
Tp takpalah, memandangkan Apitlah kawan aku yg setia menemaniku tanpa rasa jemu. Kau lah yang disitu *perghhh nyanyi pulak aku -.-* So, takpelah.

Anyway thankyou Apit sebab teman aku, sebab macam-macam lah. Heh heh. Tp kau tetap *kacang k, KACANG* !
haha.
K laa, gotta go. Muah muah.
Alhamdulillah, aku happy. Sangat !

p/s: yela, takdapat jumpa dia, minyak wangi dia pon aku dah happy gila. Sekarang, tunggu perfume 1D pulok. heh heh

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.