Saturday, March 9, 2013

Hoyah

Assalamualaikum :)

Ok my leg still krem-krem (aku taktahu ejaan krem :3).

Just now sekolah aku buat merentas desa.
And SUMPAH DEMI ALLAH aku orang pertama masa mula dia lepas tu sampai 1km camtu lah,
And after that, dah sampai area UIA kaki aku krem.
Ya Allah, tuhan jelah tahu cane sakitnya.
However, aku enjoy lah even dapat no 124. Muahahaha xD

Masatu aku kena marah dengan akak senior aku sebab dia expect aku boleh pecut sampai depan.
Er nak menangis aku.
Huuahhh.

Ramai jugak lah yg pengsan-pengsan.

Tapi aku paling kesian dekat senior aku. Haziq Kinda.
Tak, sumpah aku tak suka kt dia.
Dia mmg comel, no doubt. But trust me, imma not in love with him.
Ok, dia pengsan then ramai gak la senior aku jerit jerit cakap "kinda apa?" and others replied "kinda pengsan"
And I was liked, mamat tu sampai mutah-muntah tahan sakit, kau orang boleh pulak make a joke of him.
Perot besar, hati takda -.- Freakin' hampeh ok :)
Actually, ramai jugak haters haziq kinda tu kat sekolah aku.
Yela, dia kan aaaa cane eh nak cakap. Hah, dia kan ramai admires, followers twitter pon 39000++ so senior laki kitorang hates him so much !
Jelous barangkali :3
Pastu diorang cakap, dia jenis sombong. So what? Ignore him. Takpayah lah nak buat extra dosa kutuk dia.
Jd sombong cakap bajet, jd peramah orang cakap murah.
Aku pernah pergi gath, ada dia. Last year rasanyaaa. Tp lupa gath mana, ada dia. Takda la sombong mana. Tp aku tk rapat pon dengan dia. Pernah lepak kt gath mana tah, masatu lah kenal dia.
Kat mata aku, ok je. Takda la hina sgt.
Takpa lah bro, ni hari kau bang. Esok lusa hari diorang. Kau stay strong je hadap haters-haters kau tu ;)
Allah tu Maha Adil.


Tah la, for me. Kalau orang tak kacau kita berak, bia lah dia nak buat apa pon. Kita sama melayu pon nak gadoh ke? Jangan jd 08 pleaseee. Besides, kita ni tak perfect. So kalau orang tu buat salah, tegur dia CARA BAIK. Jangan jadi backtalker ok? Kbyeeee muah !

p/s: cikgu "awww" punya dress up awesome gila harini ! ! !

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.