Saturday, April 27, 2013

Please bitch, I'm belieber !

Hi Assalamualaikum :)

*cough* Yesterday aku dengan su, sakinah, akma and najaa went to Festa Buku.
And know what? I've bought Justin Bieber punya buku. heh heh.
After 6x kitorang round dekat situ baru jumpa. Itupon berebut dengan Akma -.- Almaklum ah, dia pun belieber tegar. ahaks.
Before jumpa tu, Najaa asyik mengamuk je, letih agaknya, dengan ramai orang lagi. Tula, payah jalan dengan budak bukan belieber ni, kan Akma? haha

And bawah ni antara buku-buku yang aku beli.


Sebenarnya buku yang aku beli kebanyakannya aku dah baca, tp demi poster dia without shirt and so on yang sexy sexy tu, aku belilah. haha.

Kalau Justin tengok ni, mesti dia bangga dengan bini dia ni. haha choyy perasan gila aku -.- lol

Lepastu masa kat sana Su ada cakap yang "Justin Bieber bukan kenal kau pun"
Uwahhh. Eh hello, p tengok header Justin it's about belieber, baca tweet dia? it's about belieber, dengar lagu BELIEVE? It's dedicated to belieber. See, dia hargai ok belieber -..-
Dan dan dan, kalau perempuan yang kat bawah ni jadi OLLG bulan 10 ni, siap kau Su. haha.



Hahaha muka wa muka letih en? lololo bia ah, bahagia kau tahu tak dapat buku Justin aku tu.
haha ok lah. bye muah !

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.