Saturday, May 18, 2013

GERM-BEE-RA

Hi Assalamualaikum ^^

kau couple dengan dia ke sya? hmm macam mana nak explain ye???


Aku happy, bahagia, gembira dan sewaktu dengan nyes !
Takpernah sangka pon aku akan happy balik sebab 'ni'. Alhamdulillah. Betol lah kata orang, Tuhan tu pasti akan sediakan pelangi lepas hujan.
Dan apa yang aku lalui ni lah 'pelangi'. Hahaha.
However, aku taknak lah yakin sangat. Korang tahulah lelaki, SWEETTALKER. pui.
Tp dia tu memenuhi package 5 stars aku ah, tinggi, babyface, caring, pandai gila K.
Sekarang ni hobi aku asyik reread conversation between us and senyum kambing.

Tak sangka, dengan 1 kejadian. Kitorang rapat. Pastu renggang sebab benda bodoh. Pastu mula bertegur kt chatbox. Rapat. Pastu dia caring gilaa. Pastu massage 24-7 and finally benda ni jadi. Finally aku happy. FINALLY I FOUND SOMEONE YG BOLEH BUAT AKU SENYUM. FINALLY !!!

Tp macam biasa, aku takpernah take note pon bila tarikh keramat tuh -.- LOL. Agaknya aku ni ditakdirkan untuk ingat tarikh bahagia kot, tp kalau tarikh malang. Takkan pulak aku lupa. Ah bialah, bukan penting pon.

Aku happy sgt lah dengan dia.

Anyway aku tetap tak harap apa langsung dan aku ready je kalau benda lama ulang balik. And kalau benda lama ulang lg, aku dah tak meroyan kot. Nak tahu kenapa? Sebab aku tak harap apa apa langsung. Dia happy kan aku, aku enjoy the moment. Kalau dia sakitkan aku, aku enjoy the moment jugak sebab aku tahu nanti mesti ada 'pelangi' lagikan? However, aku takmintak lah yg buruk buruk ni jadi. Kalau boleh biarlah kekal :)

Ok lah, taknak cite lebihlebih. Benda macam ni kalau showoff sgt, tak kekal.. So, maybe ni last kot cite aku pasal dia. Takdalah aku nak cerita pasal dia dalam semua entry aku cam dulu, yela.. Ambik pengajaran dulu. hihi. Sampai sini jelah. Byebye ~

p/s: seronok ok, pergi sarawak dengan buddies ~

No comments:

Post a Comment

 
FlyHigh Babehh
Owned by Aisya Sha. Edited by Ziera Sharplet.